تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

حیرت هوادارن استقلال از تصمیم فرهاد مجیدی| دومین مازاد پرسپولیس چگونه استقلالی شد؟

  • کد خبر: ۶۱۳۶۲
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
حیرت هوادارن استقلال از تصمیم فرهاد مجیدی| دومین مازاد پرسپولیس  چگونه استقلالی شد؟
بعد از محمد نادری که ابتدای فصل درلیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و به استقلال پیوست، آرمان رمضانی نیز در همین شرایط با استقلال قراردادی یک و نیم ساله منعقد کرد تا موجی از شگفتی و حیرت میان هواداران استقلال به پا شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بعد از انتشار خبرپیوستن آرمان رمضانی به استقلال موجی از تعجب و شگفتی میان هواداران استقلال به پا شد و شاید خیلی‌ها در نگاه اول تصور می‌کردند انتشار این خبر کذب است، اما وقتی تصویر احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال درکنار مهاجم پرسپولیس منتشر شد، همگان این خبر را باور کردند. خبری که حتی باورش برای پرسپولیسی‌ها هم دشوار بود.

آرمان رمضانی که ابتدای لیگ بیستم به پرسپولیس ملحق شد به حدی نمایش ضعیفی داشت که تمام ارکان این تیم متفق القول رای به کنار گذاشتن این بازیکن از ترکیب تیم‌شان دادند. رمضانی که درهفته‌های آغازین لیگ به شدت مورد حمایت یحیی گل محمدی بود به دلیل انتقاد‌های گسترده هواداران باشگاه پرسپولیس جایگاهش را دراین تیم آرام، آرام از دست داد تا جایی که سرانجام مسئولان این باشگاه تصمیم به اخراج این بازیکن گرفتند. بازیکنی که حالا به عقد قراداد با باشگاه استقلال درآمده و روشن نیست که مدیران ومربیان باشگاه استقلال با کدام معیار اقدام به جذب این بازیکن کرده‌اند.


رمضانی درحالی به استقلال ملحق شده که باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود بعد از جدایی این بازیکن اقدام به جذب مهدی ترابی و شهریارمغانلو کرده است، اما شگفتا که مدیران باشگاه استقلال بعد از تایید فرهاد مجیدی دوباره بازیکن مازاد پرسپولیس را جذب کرده‌اند؛ اقدامی که ابتدای فصل هم از سوی استقلالی‌ها انجام شد و یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال(مهدی عبدیان) در اقدامی بحث برانگیز با محمد نادری قرارداد بست. بازیکنی که به جز بازی با پیکان درجام حذفی که قدری نمایش بهتری داشت، درباقی دیدار‌هایی که برای تیمش به میدان رفت هرگز عملکرد درخشانی ارائه نکرد.


حالا باید دید وضعیت آرمان رمضانی دراستقلال چه خواهد شد. بازیکنی که با سابقه‌ای به مراتب اسفبار تراز محمد نادری به جمع آبی‌ها ملحق شده و روشن نیست دراین فضای پرفشار آیا می‌تواند به بازیکنی قابل اعتماد در اردوگاه آبی تبدیل شود، یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->